Ma de diversos colors. Homofòbia_angel.fernandezmillan_Flickr
Esdeveniment presencial

Presentació de l’Informe sobre l'homofòbia a Catalunya 2010-2011 a DIXIT

Data de l'esdeveniment:
dijous, 5 jul. 2012

Eugeni Rodríguez, president de l'Observatori Contra L'Homofòbia, presentarà a DIXIT Centre de Documentació de Serveis Socials l’Informe anual sobre l'homofòbia a Catalunya 2010-2011. Elaborat pel Front d'Alliberament Gai de Catalunya (FAGC), ha estat presentat en una comissió del Parlament català.

L’acte, que tindrà lloc el 5 de juliol de 2012, a les 17 h., serà presentat per Jordi Budó, cap de l’Àrea per a la igualtat de tracte i no-discriminació de persones Lesbianes, Gais, Transsexuals i Bisexuals (LGTB) del Departament de Benestar Social i Família.

Per assistir-hi cal comunicar les dades personals (nom, cognoms, empresa/entitat/institució, correu electrònic i telèfon de contacte) per correu electrònic a dixit.bsf@gencat.cat o trucant al 93 551 76 99.

Data
dijous, 5 jul. 2012
Hora
17:00
Correu electrònic de l'organitzador
Geolocalització

<p class="address" translate="no"> </p>

<p class="address" translate="no">
</p>

Comparteix i difón