Recull i conserva les teves llavors
Esdeveniment presencial

Taller: Recull i conserva les teves llavors

Data de l'esdeveniment:
dimarts, 21 gen. 2020

El 21 de gener el Grup d'Estudis i Protecció d'Ecosistemes Catalans ha organitzat una jornada per aprendre sobre les millors llavors a l'hora de tenir una horta pròpia.

Una horta és la millor opció per obtenir els productes més frescos i ecològics possibles, però quines són les millors llavors per plantar? Com ho hem de fer? El Grup d'Estudis i Protecció d'Ecosistemes Catalans ha organitzat un taller en què donarà resposta a aquestes preguntes i tots els dubtes d'aquesta pràctica que cada vegada té més adeptes. En l'activitat també es podrà aprendre sobre quines són les llavors que contribueixen a preservar les varietats locals i com podem conservar-les.
L'activitat estarà a càrrec de Carlos Lombarte, de Brot del Sud. El taller és gratuït però per participar cal inscriure's.

Data
dimarts, 21 gen. 2020
Hora
18:30
Organitzador
GEPEC
Correu electrònic de l'organitzador
Localització

Edifici la Iberica 3r pis,
Roquetes
(Tarragona)

Geolocalització

<p class="address" translate="no"> Edifici la Iberica 3r pis, <br> Roquetes <br> (Tarragona) <br> </p>

<p class="address" translate="no">
Edifici la Iberica 3r pis, <br>
Roquetes <br>
(Tarragona) <br>
</p>

Comparteix i difón