Taller 'Bluesky, l'alternativa a Twitter'
El Centre Cívic Vallvidrera Vázquez Montalbán ofereix una sessió per donar a conèixer i resoldre dubtes sobre la nova xarxa social
Twitter ha arribat a formar part del dia a dia de moltes persones, i particularment d'aquelles que es dediquen a l'àmbit social, cultural o polític. És la xarxa social basada en text més coneguda, però ara moltes persones l'estan abandonant per la quantitat de contingut d'extrema dreta que hi apareix des que el magnat Elon Musk va comprar l'empresa, fet que provoca que l'experiència d'ús sigui cada cop més hostil.
L'alternativa que s'està erigint en preferida per molta gent és Bluesky, una xarxa que funciona pràcticament de la mateixa manera, però amb algunes diferències. Per conèixer aquestes similituds i diferències, el Centre Cívic Vallvidrera Vázquez Montalbán organitza el proper dijous 27 de març a les 18:30h un taller sobre la nova plataforma en auge.
Serà una activitat gratuïta, dirigida a tots els públics, però per assistir-hi cal inscripció prèvia i cada alumne haurà de portar el seu mòbil.
Carrer d'Elisa Moragas i Badia, 16*34
08017 Barcelona
(Barcelona)