Viu el riu Congost!
Última jornada al riu Congost, organitzada per l'Associació Hàbitats, en la que es deixaran les plantacions a punt per l’hivern i es netejarà la ribera de deixalles. Es podran conèixer els ocells del riu, s'anellaran i es construiran caixes niu.
El projecte de restauració del riu Congost al tram de Les Franqueses del Vallès – Canovelles arriba al seu final. Aquest dissabte 7 de novembre es farà la última activitat oberta a la ciutadania per acabar les últimes feines:
- Es prepararan les plantacions per a l’hivern
- Es netejaran els escocells per tal d’evitar competència i donar a la planta el màxim de garanties de supervivència
- Es substituiran alguns exemplars que han mort durant l’estiu per altres plantes
- Es netejaran de deixalles d’espai per evitar contaminació i riscos per a la fauna
- I per últim, de la mà d’experts ornitòlegs, es farà un anellament dels ocells del riu Congost i es construiran caixes niu per dotar a aquest grup faunístic de refugis per a que es puguin reproduir.
L’activitat és gratuïta i apte per a tots els públics. Cal inscripció prèvia ainfo@associaciohabitats.cat o al telèfon 93 4213216.
Punt de trobada: Gual del c/ Cal Forcaire
Hora: de 10h a 14h
Cal Forcaire
Les Franqueses del Vallès
(Barcelona)
<p class="address" translate="no"> Cal Forcaire <br> Les Franqueses del Vallès <br> (Barcelona) <br> </p>
<p class="address" translate="no">
Cal Forcaire <br>
Les Franqueses del Vallès <br>
(Barcelona) <br>
</p>