Xerrada sobre serveis i recursos per a situacions de dependència als barris de Sarrià i les Tres Torres
Una sessió informativa adreçada a persones grans per conèixer els serveis socials, sanitaris i comunitaris disponibles al territori
El Centre Cívic Casa Orlandai acull la xerrada ‘Serveis i recursos per a dependències: Què tens al teu barri?’, una sessió informativa pensada especialment per a les persones grans dels barris de Sarrià i les Tres Torres. La trobada s’emmarca en un cicle de xerrades que volen abordar temes diversos i posar en valor el coneixement i l’experiència de diferents professionals del territori.
L’objectiu de la sessió és donar a conèixer quins serveis socials, sanitaris i quines entitats de proximitat hi ha disponibles per a aquelles persones que, en algun moment, puguin necessitar suport. Durant la xerrada es parlarà dels serveis d’atenció domiciliària, dels centres de dia, de la teleassistència, dels ajuts per a persones cuidadores i dels recursos de salut, així com de les activitats i entitats del barri que ofereixen acompanyament i suport comunitari.
La trobada també vol ser un espai pràctic per resoldre dubtes i facilitar informació clara sobre què cal fer quan es necessita ajuda social o sanitària, on adreçar-se i quines prestacions i serveis existeixen vinculats a les cures i a les situacions de dependència. La xerrada pretén ajudar a descobrir els recursos disponibles al territori i afavorir que les persones participants puguin afrontar el dia a dia amb més informació i eines.
L’activitat està organitzada pels professionals del CAP de Salut de Sarrià i per les professionals del Centre de Serveis Socials de Sarrià, i tindrà lloc dijous 5 de febrer a les 17.30 h al Centre Cívic Casa Orlandai. L’entrada és gratuïta, però cal inscripció prèvia, ja que les places són limitades. Les inscripcions es poden fer a través de la pàgina web del centre o presencialment a la Casa Orlandai.
Carrer de Jaume Piquet, 23
08017 Barcelona
(Barcelona)