Un grup de voluntaris de Càritas ha organitzat una setmana d’activitats per gent gran aquest estiu. Una vintena de persones ha participat d’aquesta iniciativa que des de fa uns anys dona a la gent gran amb poca xarxa social i familiar una oportunitat de fer sortides i excursions.
Aquestes vacances alternatives s’han dut a terme al nou centre de Càritas del barri de la Barceloneta on hi havia organitzats tallers, jocs, balls i passejades, i s'ha pogut gaudir d’espectacles en directe.
Han fet possible aquestes activitats gràcies als voluntaris coordinats per dues treballadores de Càritas: 18 persones s’han ocupat de fer de xofers, altres 9 han dinamitzat i cuinat, i dues Empreses amb Cor s’han ocupat dels àpats.
Tots els participants han coincidit en la bona iniciativa i han expressat el “desig de repetir l’experiència l’any vinent” per què més enllà de la destinació, “el que realment importa és la bona companyia i la il·lusió de compartir”.











Comentaris
Envia un nou comentari