Comparteix
Presentació del llibre que recull les ponències del “Congrés Internacional Catalunya 2.0, els fills i filles de les migracions”
DIXIT Centre de Documentació de Serveis Socials acollirà el 24 de maig la presentació del cinquè volum de la col·lecció “Ciutadania i Immigració” de la Direcció General per a la Immigració. Aquest llibre, editat en versió digital, recull les ponències del “Congrés Internacional Catalunya 2.0, els fills i filles de les migracions”, celebrat a Barcelona l’any 2009.
L’acte estarà presidit pel director general per a la Immigració del Departament de Benestar Social i Família, Xavier Bosch, i comptarà amb la participació del pedagog de la Universitat de Girona, Xavier Besalú, i de l’infermera i escriptora, Laila Karrouch.
El congrés internacional va aplegar uns 600 professionals de l’Administració, entitats, acadèmics i persones immigrades que van participar en diverses taules rodones. Entre d’altres, es van analitzar aspectes com l’impacte de les polítiques d’integració sobre el col·lectiu, la transició de l’escola al treball i el procés de formació de la identitat nacional d’aquests joves nascuts a l’estranger o fills de famílies nouvingudes.
<p class="address" translate="no"> </p>
<p class="address" translate="no">
</p>