Esdeveniment presencial

Estimulació cognitiva de la gent gran. Com organitzar tallers de memòria?

Data de l'esdeveniment:
divendres, 24 oct. - dilluns, 10 nov. 2014

L'Associació Sociocultural La Formiga organitza per al proper mes d'octubre una formació adreçada a aprendre eines i recursos per a poder organitzar tallers de memòria amb gent gran.

La principal queixa entre la població major de 65 anys és la que fa referència a pèrdues de memòria. Amb l'edat la gent gran perd facultats físiques i mentals i és per això que l’exercici i els estímuls són fonamentals per a aconseguir una vellesa saludable.

En aquest curs, organitzat per l'Associació Sociocultural La Formiga, els assistents coneixeran quines capacitats es deterioren més amb l’edat i per què, parlaran de les pèrdues de memòria associades a l’edat i la diferència amb les demències i també aprendran diverses eines i exercicis per a exercitar la memòria i com organitzar un taller de memòria.

Data
divendres, 24 oct. 2014
Hora
17:00
Correu electrònic de l'organitzador
Localització

c/ Elkano, 74 baixos Barcelona
Barcelona

Geolocalització

<p class="address" translate="no"> c/ Elkano, 74 baixos Barcelona <br> Barcelona <br> </p>

<p class="address" translate="no">
c/ Elkano, 74 baixos Barcelona <br>
Barcelona <br>
</p>

Comparteix i difón