Festa solidària Uncopdemà 2017
La Fundació real dreams organitza Uncopdemà al Tibidabo per sensibilitzar i donar a conèixer la tasca en favor de la infància que realitzen les entitats no lucratives de Barcelona.
Hi participen entitats no lucratives que organitzen tallers i activitats infantils i actuacions de tot tipus i moltes sorpreses. Cadascuna de les edicions ha comptat amb padrins com en Pep Guardiola (2012), Leo Messi (2013), Carles Puyol (2014), Xavi Hernández (2015) i Andrés Iniesta (2016).
El Parc d'Atraccions Tibidabo facilita descomptes a les entrades i dona 6€ de cada una en favor de les ONG que hi participen en aquesta jornada solidària. La quantitat recaptada es reparteix a parts iguals entre les entitats beneficiàries.
Els preus de les entrades són:
- Entrada menors d'edat: 10€.
- Entrada d'adults: 20€.
La compra d'entrades es pot fer al Parc d'Atraccions Tibidabo o bé a través de Atrapalo.com.
Suma el teu granet de sorra en la lluita contra la desigualtat!
Plaça del Tibidabo, 3-4
Barcelona
(Barcelona)
<p class="address" translate="no"> Plaça del Tibidabo, 3-4 <br> Barcelona <br> (Barcelona) <br> </p>
<p class="address" translate="no">
Plaça del Tibidabo, 3-4 <br>
Barcelona <br>
(Barcelona) <br>
</p>