II Trobada Empresarial de Mans Unides Barcelona al Hub BStartup Banco Sabadell de BCN
Esdeveniment presencial

II Trobada Empresarial de Mans Unides Barcelona al Hub BStartup Banco Sabadell de BCN

Data de l'esdeveniment:
dijous, 5 novembre 2026

Com poden les empreses avançar en sostenibilitat i, alhora, generar un impacte social real? Aquesta serà una de les principals qüestions que s’abordaran a la II Trobada Empresarial de Mans Unides Barcelona, que tindrà lloc el pròxim 5 de novembre, a les 09:00 h, al Hub BStartup Banco Sabadell de BCN.

Com poden les empreses avançar en sostenibilitat i, alhora, generar un impacte social real? Aquesta serà una de les principals qüestions que s’abordaran a la II Trobada Empresarial de Mans Unides Barcelona, que tindrà lloc el pròxim 5 de novembre, a les 09:00 h, al Hub BStartup Banco Sabadell de BCN.

Amb el títol «Claus per a un informe eficient de sostenibilitat», la jornada vol ser un espai de trobada entre empreses de diferents sectors i dimensions per compartir coneixement, experiències i bones pràctiques, i explorar noves formes de col·laboració entre el món empresarial i les entitats socials.

INSCRIU-TE AQUÍ

La jornada comptarà amb tres taules que oferiran diferents perspectives sobre la sostenibilitat i el compromís social:

  1. 'Tendències en ESG Reporting i doble materialitat', amb experts i representants de l’àmbit acadèmic
    - Patricia Reverter — Sòcia ESG KPMG Espanya
    - Josep Mª Canyelles — Director Respon.cat
    - Olga Durich — Departament RSC Mans Unides Barcelona — Moderadora
  2. 'Bones pràctiques', centrada en experiències i estratègies desenvolupades per empreses
    - Bernat Parellada — ESG Rating & Disclosure Lead Specialist Banco Sabadell
    - Carlos Krohmer — Chief Corporate Development Officer Colonial SFL
    - Dani Segarra — Head of Investor Relations and Sustainability Grifols
    - Marga de Rosselló Carril — Sòcia de Sostenibilitat PwC — Moderadora
  3. 'Un vincle per canviar el món', que posarà el focus en la col·laboració entre empreses i entitats vinculades al propòsit de Mans Unides
    - Ignacio Gallardo-Bravo — Director General Fundación Occident
    - Eulalia Devesa — Directora Fundación ISS
    - Mª Emilia Gil — Directora Executiva Fundació Puigvert
    - Susana Juan — Responsable RSC Bon Preu
    - Mireia Angerri — Departament Empreses Mans Unides Barcelona — Moderadora

Obriran l'acte Emili Pascual —Director de Cultura Corporativa del Banco Sabadell— i Silvia Caparrós —Presidenta-Delegada de Mans Unides Barcelona—. El tancament serà a càrrec d'Arnau  Queralt —Director de l'Agenda 2030 de l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament de la Generalitat—.

La iniciativa compta amb el patrocini de Banco Sabadell, que acull la trobada al seu Hub BStartup Sabadell, situat al Passatge Mercader 7, de la ciutat de Barcelona.

Les empreses i entitats que compartiran les seves experiències seran Colonial SFL, Grifols, PwC, Fundación Occident, KPMG, Fundació Puigvert, Grup Bon Preu, Fundació ISS, Respon.cat i Tactic Key Consulting.

De la reflexió a l’acció

La Trobada vol anar un pas més enllà del debat sobre sostenibilitat i posar el focus en com convertir el compromís social en accions concretes.

Per aquest motiu, la jornada donarà a conèixer també un projecte educatiu de Mans Unides a Cambodja, que treballa en 24 escoles públiques rurals i beneficia 2.798 nens i nenes. La possible aportació voluntària de les empreses i persones assistents es destinarà a donar suport a aquest projecte.

Més informació i gestió d’entrevistes

Data
dijous, 5 novembre 2026
Hora
9:00
Organitzador
Mans Unides Barcelona
Correu electrònic de l'organitzador
Localització

Passatge de Mercader 9
08008 Barcelona
(Barcelona)

Comparteix i difón