Segons les dades que s'hi recullen el nombre de persones ateses s'ha incrementat en un 3,47% el què representa 28.711 usuaris més respecte l'any anterior.
Segons Creu Roja, 298.519 dels usuaris (34,9%) corresponen als seus Projectes de lluita contra la pobresa i l’exclusió social adreçats a pal·liar l’impacte social de la crisi, el què suposa un increment del 10,6% respecte l’any passat. En el detall trobem que fins a 191.486 persones han rebut prop dels 9,4 milions de Kg d'aliments, el doble en volum d'aliments.
77.760 usuaris eren infants, un 77,6% més que l’any anterior.
En quan a Programes d'Ocupació, a Creu Roja hi han participat 3.007 persones amb una taxa d’inserció laboral del 26% (29% homes i 24% dones).
Pel què fa a Gent Gran i Atenció a la Dependència, Creu Roja ha atès 45.031 usuaris incrementant l'atenció i els serveis de proximitat a persones d’edats més avançades.
Més informació: web de Creu Roja.








Comentaris
Envia un nou comentari